Nicole: Jag kände mig inte bekväm med PCD kläderna.

Nicole Scherzinger har sagt att hon inte alltid kände sig bekväm när hon var på scen men Pussycat Dolls för att tjejerna var tvugna att ha på sig dom kläderna de hade. Bandet började ju som en dansgrupp och då de knappt hade några kläder på sig när det uppträdde. Nicole säger att hon var chockad av att de behövde visa så mycket av sig.


"Jag var uppväxt med en väldigt klassisk garderob, så när jag först gick med i Pussycat Dolls var den största utmaningen att vara klädd i dessa kläderna" förklarade Nicole för Cosmopolitan. "Jag kände mig inte bekväm med att visa min kropp så mycket, visa mina ben, rumpa och bröst."

 

"Jag var inte van vid det så jag har växt riktigt mycket som kvinna och lära mig att acceptera mig själv och min kropp, hitta sitt inre förtroende och älska mig själv för den jag var."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0