Kimberly: Jag hatade att ha långt hår!

Kimberly Wyatt hatade att ha långt hår. Hon berättade för Now Magazine att hon klippte håret kortare för att hon kände sig för mycket som en tjej. "Jag försökte att låta mitt hår växa ut men jag kännde mig för mycket som en tjej så jag var tvungen att klippa av mig allt igen. Jag gillar att mixa och matcha maskulina och femenina saker. Om jag har på mig en militär tröja, ska jag alltid ha någon söt underdel så jag känner mig sexig."


Kimberly sa också att om man har bra självförtroende tror man på sig själv och tycker att man själv är snyggare.

 

"Skönhet kommer inifrån och har en god förståelse för vem du är också viktig. Du måste söka att vara sann mot din lycka och arbeta på det varje dag."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0