Nicole Scherzinger på Posh24.se

 

Nicole Scherzinger kommer snart till en biograf nära dig!

 

Nicole Scherzinger är den senaste artisten att prova sin lycka på den stora duken! Hon har fått en roll i den nya Men in Black-filmen med Will Smith och Tommy Lee Jones! Hon kommer att spela en ondskefull skurk vid namn Lilly, som senare blir dödad av Will. Som ni säkert vet har Nicoles artistkarriär inte så vidare bra på sistone så vi förstår att hon är jätteglad över sitt nya gig! Det här är vad hon hade att säga till E! Online: "Hon är som en liten skurkroll. Jag är så glad eftersom jag får dö. Jag dyker upp. Jag säger ett par repliker och sedan dör jag."

Filmen kommer ut i biografer någon gång under 2012. Vi får hoppas att hon inte gör oss besvikna!

 

 

Så skrev Posh24 på sin hemsida, hoppas att filmen visas här i Sverige då. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0