Kimberly Wyatt: Jag såg henne som en affärskollega.

Kimberly Wyatt berättar att hon och Nicole aldrig riktigt har varit vänner, hon såg aldrig henne som en syster eller en bästa vän utan bara en affärskollega. Nicole säger att alla tjejer i Pussycat Dolls är som en familj, tydligen inte?

"Jag kommer överens med de flesta i gruppen, men inte alla. Det är ett jobb, och vi alla har våra olika liv att leva och egna projekt att hålla på med. Jag ser Nicole som affärskollega, inte som en familjemedlem eller en kompis. Du kan inte sätta ihop en grupp med tjejer och tro att alla kommer överens med varandra, eller hur? Livet fungerar inte så." säger Kimberly Wyatt.
Jag personligen tror att Kimberly har blivit sparkad eller valt själv att lämna gruppen och att hon är sur på Nicole och Robin nu. Precis så tror jag om Jessica också.

Kommentarer
Postat av: justsingit

synd att dom inte är vänner, men de klart, man kan faktiskt inte älska alla även om man önskar att man kunde !

2010-04-15 @ 20:32:28
URL: http://justsingit.blogg.se/
Postat av: mimmie

nee jag tror bara nicole är en bitch ; )

2010-04-15 @ 21:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0